Skip to main content

InvoiceDigitizer

OCR Faktur, skanowanie, odczytywanie i dekretacja dokumentów podatkowych.
Obieg dokumentów Klient <-> Biuro Rachunkowe

Komputer nie tylko liczy podatki,
ale wreszcie potrafi czytać faktury!

- skanuj łatwiej
- weryfikuj szybciej
- księguj taniej

  • invoicedigitizer arhat
  • invoicedigitizer arhat

Jak usprawnić
i przyśpieszyć pracę biura rachunkowego?

Oszczędź nawet 24 godziny pracy, czyli 3 dni robocze na każdym tysiącu dokumentów!


Wybierz InvoiceDigitizer i obieg dokumentów Faktury4You
i zobacz jakie to proste.

Zobacz jakie masz możliwości
ułatwienia swojej pracy i jak prosto
można z nich skorzystać!

W uzgodnionym terminie instalujemy zdalnie program InvoiceDigitizer i uruchamiamy konto dla Biura Rachunkowego na Faktury4You, Przeprowadzamy krótkie, bezpłatne, szkolenie i już można efektywnie pracować!

Klient biura, przesyła dokumenty w formie skanów, zdjęć lub PDF. (lub pracownik BR skanuje jego dokumenty).
W programie InvoiceDigitizer, pojawia się komunikat, nowa paczka dokumentów, dokumenty już poddane procesowi odczytu pojawiają się na koncie Klienta BR.
Pracownik sprawdza poprawność odczytu z obrazem dokumentu i księguje na wcześniej zdefiniowanych kontach Klienta.

Zobacz film instruktażowy

Program się uczy i pomaga wstępnie dekretować dokumenty.
Sprawdź bezpłatnie jak to działa!

Tylko u nas Twój Klient sprawdzi swoje obroty na bieżąco, pozwoli mu na to nasz system, z którego korzysta Twoje biuro.

Biuro Rachunkowe

Pozyskaj więcej klientów dzięki nowym możliwościom współpracy z biurem rachunkowym, które oszczędzą czas, ułatwią zapanowanie nad dokumentami prowadzonego przedsiębiorstwa.

W przyszłości pozwolą też na wystawianie nowych faktur strukturyzowanych do systemu KSeF zgodnie z obowiązkowymi zmianami od 01 stycznia 2024 roku.

System InvoiceDigitizer zawiera szereg innych udogodnień, które już są dostępne:

  • wykonuje OCR przysyłanych dokumentów 

  • dokonuje wstępnej dekretacji w programie księgowym zgodnie z ustawieniami jakich dokonamy przy konfigurowaniu naszego programu do przetwarzania InvoiceDigitizer,

  • usprawnia i automatyzuje obieg dokumentów księgowych

  • pozwala obsługiwanej firmie mieć bieżącą kontrolę nad obrotami i wynikiem finansowym

  • umożliwia komunikację klienta z biurem rachunkowym i wysyłanie dokumentów księgowych i innych np. umów lub dokumentów personalnych

System InvoiceDigitizer skraca czas pracy księgowej, minimalizuje błędy, poprawia komunikację z klientem i daje klientowi elementy Business Inteligence.
  • Jeśli można oszczędzić do 24 godzin pracy na każdym 1000-cu faktur wprowadzanym przez nasz system, to naprawdę warto!

  • Dodatkowo zapewniamy elektroniczne archiwum, dostęp do dokumentów 24 godziny na dobę.

  • Klient biura ma podgląd do aktualnej sytuacji finansowej swojej firmy co jest dodatkowym atutem!

Poniżej programy księgowe które obsługujemy
  • Ala - Księga Podatkowa

  • Buchalter Win

  • Comarch ERP Optima

  • Enova365

  • Finka.pl

  • InsERT GT i InsERT Nexo

  • Mała Księgowość Rzeczypospolitej

  • Ognik Premium

  • RAKS SQL

  • Sage Symfonia 2.0 Mała Księgowość i Sage 50c Finanse i Księgowość

  • SKP Super Księga Podatkowa

  • TaxPro

  • Varico

  • Wapro ERP

System InvoiceDigitizer pozwala na pracę poza miejscem zatrudnienia.

W tym celu wystarczy zainstalować system na komputerze domowym.
Jeżeli nie dysponują Państwo pakietem instalacyjnym to prosimy o e-mail na nasz aders Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , a zwrotnie otrzymają Państwo instrukcje instalacji wraz ze wskazaniem właściwego pakietu instalacyjnego.
Dalej postępujemy identycznie jak w pracy - konto logowania, hasło pozostają bez zmian.

InvoiceDigitizer jest modułowym systemem informatycznym przeznaczonym do:

  • Skanowania faktur, paragonów i pozostałej dokumentacji
  • Automatycznego odczytywania (OCR) treści dokumentów podatkowych (faktury VAT i paragony)
  • Weryfikacji danych podatkowych
  • Rejestracji danych podatkowych w systemach ERP/FK

System jest wyposażony w aplikacje internetowe umożliwiające klientom biur księgowych bezpośrednią rejestrację faktur w systemie biura księgowego i dostęp do bieżących informacji o zarejestrowanych fakturach.

Bezpośrednio z systemu InvoiceDigitizer możesz wprowadzać dokumenty do Comarch ERP Optima lub Soneta ERP enova365.

Pobierz demo:

Dla systemów InsERT, Finka.pl, Raks, WaPRO, Varico i innych przygotowujemy odpowiednie pliki wymiany danych umożliwiające automatyczne wprowadzenie odczytanych faktur.

Cele

Wdrożenie systemu InvoiceDigitizer w biurze księgowym lub centrum księgowym przedsiębiorstwa umożliwi:

  • Przyspieszenie procesu przetwarzania dokumentacji podatkowej
  • Dostęp do dokumentów podatkowych „on-line”
  • Zmniejszenie czasu poszukiwania i transportowania dokumentów
  • Redukcję kosztów wysokokwalifikowanego personelu księgowego
  • Świadczenie usług odczytu danych podatkowych dla partnerskich biur księgowych (PBK) lub ośrodków zamiejscowych przedsiębiorstwa

Pośrednio

  • Zapewni bardziej atrakcyjne miejsca pracy
  • Umożliwi redukcję kosztów archiwum zakładowego
  • Zwiększy jakość wykonywanych usług

Moduły systemu InvoiceDigitizer

InvoiceDigitizer składa się z następujących modułów:

CentralService

centralna baza danych i serwis obsługi zgłoszeń

InvoiceExtractor

specjalizowany moduł OCR odczytu treści dokumentów podatkowych

Weryfikator, Rejestrator, Administrator

komplet aplikacji do weryfikacji treści OCR, rejestracji faktur w systemie ERP/FK i administracji systemem

Moduł Skanowania

Aplikacja zapewnia skanowanie dokumentów jednocześnie na wielu stanowiskach w biurze i w oddziałach zamiejscowych.

Skanowanie odbywa się z wykorzystaniem interfejsu TWAIN także można podłączyć się do praktycznie każdego urządzenia.

Dokumenty skanowane w oddziałach zamiejscowych są przesyłane automatycznie do centrali systemu.

Moduł Skanowania zapewnia także możliwość pobierania gotowych danych z centrali i tworzenia plików EDI++/XML celem ich importu do lokalnych systemów ERP/FK.

Instrukcja obsługi modułu skanowania: Moduł Skanowania - Instrukcja Obsługi.pdf

InvoiceExtractor

InvoiceExtractor stanowi moduł systemu digitalizacji i indeksacji dokumentów papierowych rozszerzający funkcje silnika rozpoznawania OCR – o inteligentną analizę dokumentów podatkowych typu faktury VAT i paragony.
InvoiceExtractor umożliwia automatyczną analizę pełno-stronicowego wyniku rozpoznawania OCR dokumentów podatkowych w celu wyodrębnienia następujących danych podatkowych:

  • Data wystawienia faktury
  • Data sprzedaży (dokonania dostawy, wykonania usługi)
  • Numer faktury
  • Dane identyfikujące sprzedawcę – numer identyfikacji podatkowej NIP
  • Dane identyfikujące nabywcę – numer identyfikacji podatkowej NIP
  • Kwoty wartości sprzedaży (nabycia) - netto, vat, brutto z podziałem według stawek VAT
  • Numer konta bankowego kontrahenta

InvoiceExtractor wykorzystuje zaawansowane techniki rozpoznawania wzorca i logiki rozmytej w celu automatycznego analizowania stale różnych, zmieniających się formatów dokumentów podatkowych.
Dane podatkowe są dodatkowo weryfikowane pod względem wewnętrznej spójności i zgodności z wymaganiami formalnymi tak, że prezentowane wyniki przetwarzania są całkowicie zgodne z wymaganiami. Zapobiega to prezentowaniu do weryfikacji i rejestracji danych mogących wprowadzać w błąd operatorów.

Rejestrator

InvoiceDigitizer Rejestrator jest wyspecjalizowanym modułem zapewniającym zarówno realizację funkcji wspomagania weryfikacji danych OCR jak i prowadzenia dekretacji i rejestracji podatkowej dokumentów.

Moduł InvoiceDigitizer Rejestrator posiada następujące funkcje:

Rejestracja dokumentu w zakresie:

  • Wybór klienta – podmiotu obsługiwanego przez ośrodek przetwarzania
  • Typu transakcji i rejestru – np. Zakup/Rejestr VAT, Sprzedaż/VAT
  • Wskazania kontrahenta – dokonywane automatycznie poprzez walidację numeru NIP dostawcy/odbiorcy
  • Numeru faktury, danych faktury korygowanej

Rejestracji obrotu w zakresie:

  • Rejestracji wartości netto, vat, brutto wg. stawek vat.
  • Możliwości rozbicia jednego dokumentu na wiele rejestracji podatkowych
  • Wskazania opisu, rodzaju i warunków rozliczeniowych dla poszczególnych pozycji vat
  • Automatycznego wyliczania i walidacji wartości podatkowych zgodnie z metodą główną i paragonową.

Rejestracji kontrahentów w zakresie:

  • Danych adresowych kontrahenta
  • Akronimu
  • Numerów identyfikacyjnych NIP/PESEL
  • Automatyzacji pobierania danych z serwisu GUS dostępu do danych o podmiotach gospodarczych

Weryfikacja danych OCR

InvoiceDigitizer Weryfikator pozwala na prowadzenie weryfikacji automatycznie odczytanych danych. Weryfikacja ma na celu zapewnienie 100% poprawnych danych dla księgowych dokonujących dekretacji dokumentów.

Moduł InvoiceDigitizer Weryfikator pozwala na weryfikację następujących danych:

  • Wybór klienta – podmiotu obsługiwanego przez ośrodek przetwarzania
  • Numeru NIP kontrahenta
  • Data faktury
  • Numeru faktury
  • Wartości podatkowych VAT w rozbiciu na stawki

Arhat sp.z o.o.
ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 23 lok.7 A
02-513 Warszawa, Polska

tel: +48-22-8491225, +48 794 033 088
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

© 2020 Arhat. All rights reserved. Powered by Indico.pl