InvoiceDigitizer
Komputer nie tylko liczy podatki,
ale wreszcie potrafi czytać faktury!
- skanuj łatwiej
- weryfikuj szybciej
- księguj taniej
Jak usprawnić
i przyśpieszyć pracę biura rachunkowego?
Oszczędź nawet 24 godziny pracy, czyli 3 dni robocze na każdym tysiącu dokumentów!
Wybierz InvoiceDigitizer i obieg dokumentów Faktury4You
i zobacz jakie to proste.
Zobacz jakie masz możliwości
ułatwienia swojej pracy i jak prosto
można z nich skorzystać!
W uzgodnionym terminie instalujemy zdalnie program InvoiceDigitizer i uruchamiamy konto dla Biura Rachunkowego na Faktury4You, Przeprowadzamy krótkie, bezpłatne, szkolenie i już można efektywnie pracować!
Klient biura, przesyła dokumenty w formie skanów, zdjęć lub PDF. (lub pracownik BR skanuje jego dokumenty).
W programie InvoiceDigitizer, pojawia się komunikat, nowa paczka dokumentów, dokumenty już poddane procesowi odczytu pojawiają się na koncie Klienta BR.
Pracownik sprawdza poprawność odczytu z obrazem dokumentu i księguje na wcześniej zdefiniowanych kontach Klienta.
Zobacz film instruktażowy
Program się uczy i pomaga wstępnie dekretować dokumenty.
Sprawdź bezpłatnie jak to działa!
Tylko u nas Twój Klient sprawdzi swoje obroty na bieżąco, pozwoli mu na to nasz system, z którego korzysta Twoje biuro.
W przyszłości pozwolą też na wystawianie nowych faktur strukturyzowanych do systemu KSeF zgodnie z obowiązkowymi zmianami od 01 stycznia 2024 roku.
System InvoiceDigitizer zawiera szereg innych udogodnień, które już są dostępne:
wykonuje OCR przysyłanych dokumentów
dokonuje wstępnej dekretacji w programie księgowym zgodnie z ustawieniami jakich dokonamy przy konfigurowaniu naszego programu do przetwarzania InvoiceDigitizer,
usprawnia i automatyzuje obieg dokumentów księgowych
pozwala obsługiwanej firmie mieć bieżącą kontrolę nad obrotami i wynikiem finansowym
umożliwia komunikację klienta z biurem rachunkowym i wysyłanie dokumentów księgowych i innych np. umów lub dokumentów personalnych
Jeśli można oszczędzić do 24 godzin pracy na każdym 1000-cu faktur wprowadzanym przez nasz system, to naprawdę warto!
Dodatkowo zapewniamy elektroniczne archiwum, dostęp do dokumentów 24 godziny na dobę.
Klient biura ma podgląd do aktualnej sytuacji finansowej swojej firmy co jest dodatkowym atutem!
Ala - Księga Podatkowa
Buchalter Win
Comarch ERP Optima
Enova365
Finka.pl
InsERT GT i InsERT Nexo
Mała Księgowość Rzeczypospolitej
Ognik Premium
RAKS SQL
Sage Symfonia 2.0 Mała Księgowość i Sage 50c Finanse i Księgowość
SKP Super Księga Podatkowa
TaxPro
Varico
Wapro ERP
W tym celu wystarczy zainstalować system na komputerze domowym.
Jeżeli nie dysponują Państwo pakietem instalacyjnym to prosimy o e-mail na nasz aders
Dalej postępujemy identycznie jak w pracy - konto logowania, hasło pozostają bez zmian.
System jest wyposażony w aplikacje internetowe umożliwiające klientom biur księgowych bezpośrednią rejestrację faktur w systemie biura księgowego i dostęp do bieżących informacji o zarejestrowanych fakturach.
Dla systemów InsERT, Finka.pl, Raks, WaPRO, Varico i innych przygotowujemy odpowiednie pliki wymiany danych umożliwiające automatyczne wprowadzenie odczytanych faktur.
Wdrożenie systemu InvoiceDigitizer w biurze księgowym lub centrum księgowym przedsiębiorstwa umożliwi:
Pośrednio
InvoiceDigitizer składa się z następujących modułów:
CentralService | centralna baza danych i serwis obsługi zgłoszeń |
InvoiceExtractor | specjalizowany moduł OCR odczytu treści dokumentów podatkowych |
Weryfikator, Rejestrator, Administrator | komplet aplikacji do weryfikacji treści OCR, rejestracji faktur w systemie ERP/FK i administracji systemem |
Moduł Skanowania | Aplikacja zapewnia skanowanie dokumentów jednocześnie na wielu stanowiskach w biurze i w oddziałach zamiejscowych. Skanowanie odbywa się z wykorzystaniem interfejsu TWAIN także można podłączyć się do praktycznie każdego urządzenia. Dokumenty skanowane w oddziałach zamiejscowych są przesyłane automatycznie do centrali systemu. Moduł Skanowania zapewnia także możliwość pobierania gotowych danych z centrali i tworzenia plików EDI++/XML celem ich importu do lokalnych systemów ERP/FK. Instrukcja obsługi modułu skanowania: Moduł Skanowania - Instrukcja Obsługi.pdf |
InvoiceExtractor stanowi moduł systemu digitalizacji i indeksacji dokumentów papierowych rozszerzający funkcje silnika rozpoznawania OCR – o inteligentną analizę dokumentów podatkowych typu faktury VAT i paragony.
InvoiceExtractor umożliwia automatyczną analizę pełno-stronicowego wyniku rozpoznawania OCR dokumentów podatkowych w celu wyodrębnienia następujących danych podatkowych:
InvoiceExtractor wykorzystuje zaawansowane techniki rozpoznawania wzorca i logiki rozmytej w celu automatycznego analizowania stale różnych, zmieniających się formatów dokumentów podatkowych.
Dane podatkowe są dodatkowo weryfikowane pod względem wewnętrznej spójności i zgodności z wymaganiami formalnymi tak, że prezentowane wyniki przetwarzania są całkowicie zgodne z wymaganiami. Zapobiega to prezentowaniu do weryfikacji i rejestracji danych mogących wprowadzać w błąd operatorów.
InvoiceDigitizer Rejestrator jest wyspecjalizowanym modułem zapewniającym zarówno realizację funkcji wspomagania weryfikacji danych OCR jak i prowadzenia dekretacji i rejestracji podatkowej dokumentów.
Moduł InvoiceDigitizer Rejestrator posiada następujące funkcje:
Rejestracja dokumentu w zakresie:
Rejestracji obrotu w zakresie:
Rejestracji kontrahentów w zakresie:
InvoiceDigitizer Weryfikator pozwala na prowadzenie weryfikacji automatycznie odczytanych danych. Weryfikacja ma na celu zapewnienie 100% poprawnych danych dla księgowych dokonujących dekretacji dokumentów.
Moduł InvoiceDigitizer Weryfikator pozwala na weryfikację następujących danych: