Wersja 2.4.7.3 zawiera aktualizację interfejsu użytkownika modułu weryfikacji wykonane w celu umożliwienia rejestracji sposobu płatności i ewentualnie płatności częściowych.
W celu aktywacji funkcji rejestracji sposobu płatności (płatności częściowych) należy:
Zgłosić do serwisu InvoiceDigitizer Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. chęć aktywacji weryfikacji sposobu płatności (płatności częściowych)
Po otrzymaniu potwierdzenia aktywacji weryfikacji sposobu płatności (płatności częściowych) aktywować funkcję rejestracji sposobu płatności dla wybranych klientów. Patrz Serwis Web InvoiceDigitizer zakładka "Zarządzanie klientami biura i publikacją dokumentów".
Aktualizacja powinna być dokonana na stanowisku z oprogramowaniem w wersji co najmniej 2.4.1.7, dla którego baza danych systemu InvoiceDigitizer jest już w wersji 2.6.
Ewentualnie wersję bazy danych można sprawdzić poprzez wywołanie komendy bazy danych: SELECT TOP 1 [Major], [Minor], [DateCreation], [Description] FROM [ScanStorage].[dbo].[Versions] order by Id desc
Prosimy zapoznać się z instrukcją instalacji i aktualizacji systemu: Instrukcja instalacji
Arhat sp.z o.o. ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 23 lok.7 A 02-513 Warszawa, Polska
tel: +48-22-8491225, +48 794 033 088 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.