Skip to main content

Faktury4u - zarządzanie użytkownikami

dotyczy serwisu Faktury4U

Serwis faktury4u pozwala na bezpośrednią wymianę dokumentów pomiędzy systemem InvoiceDigitizer (biuro rachunkowe, księgowość firmy) a klientem. 

Biuro Rachunkowe (BR) decyduje, którzy klienci mogą korzystać z usług  faktury4u oraz administruje użytkownikami swoimi i klientów.

Tworzenie użytkownika

Funkcje administrowania użytkownikami dostępne są tylko dla operatorów posiadających uprawnienia administracyjne InvoiceDigitizer/Faktury4U.

W celu utworzenia nowego użytkownika dla określonego klienta BR wykonaj następujące czynności:

  1. Wybierz ikonę "Użytkownicy" na głównym oknie systemu
  2. Wybierz klienta i sprawdź czy podobny użytkownik nie został już utworzony.
  3. Wybierz przycisk "Nowy użytkownik"
  4. Wypełnij formatkę danych użytkownika. Koniecznie uzupełnij pola:
    1. Klient - wskaż właściwe przedsiębiorstwo
    2. Login - możesz użyć adresu email użytkownika
    3. Nazwa - najczęściej imię i nazwisko użytkownika
    4. Email - adres poczty elektronicznej używany przez tworzonego użytkownika. Ważne - jeżeli użytkownik będzie chciał sam zresetować hasło to na ten adres dostanie odpowiednią komunikację.
    5. Hasło - pierwsze hasło może być automatycznie wygenerowane lub możesz wpisać swoją propozycję.
  5. Zapisz dane.

UWAGA

Uprawnienie "Administrowanie danymi klienta i jego użytkownikami" może być nadane tylko wskazanym operatorom Biura Rachunkowego

Arhat sp.z o.o.
ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 23 lok.7 A
02-513 Warszawa, Polska

tel: +48-22-8491225, +48 794 033 088
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

© 2020 Arhat. All rights reserved. Powered by Indico.pl