Serwis faktury4u pozwala na bezpośrednią wymianę dokumentów pomiędzy systemem InvoiceDigitizer (biuro rachunkowe, księgowość firmy) a klientem.
Biuro Rachunkowe (BR) decyduje, którzy klienci mogą korzystać z usług faktury4u oraz administruje użytkownikami swoimi i klientów.
Tworzenie użytkownika
Funkcje administrowania użytkownikami dostępne są tylko dla operatorów posiadających uprawnienia administracyjne InvoiceDigitizer/Faktury4U.
W celu utworzenia nowego użytkownika dla określonego klienta BR wykonaj następujące czynności:
Wybierz ikonę "Użytkownicy" na głównym oknie systemu
Wybierz klienta i sprawdź czy podobny użytkownik nie został już utworzony.
Wybierz przycisk "Nowy użytkownik"
Wypełnij formatkę danych użytkownika. Koniecznie uzupełnij pola:
Klient - wskaż właściwe przedsiębiorstwo
Login - możesz użyć adresu email użytkownika
Nazwa - najczęściej imię i nazwisko użytkownika
Email - adres poczty elektronicznej używany przez tworzonego użytkownika. Ważne - jeżeli użytkownik będzie chciał sam zresetować hasło to na ten adres dostanie odpowiednią komunikację.
Hasło - pierwsze hasło może być automatycznie wygenerowane lub możesz wpisać swoją propozycję.
Zapisz dane.
UWAGA
Uprawnienie "Administrowanie danymi klienta i jego użytkownikami" może być nadane tylko wskazanym operatorom Biura Rachunkowego
Arhat sp.z o.o. ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 23 lok.7 A 02-513 Warszawa, Polska
tel: +48-22-8491225, +48 794 033 088 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.